lørdag 28. juli 2018

57.) - Og slik er jeg etter 4,6 liter øl...

.
57.) - Og slik er jeg etter 4,6 liter øl...
.
(Denne bloggen gjelder hovedsakelig min snart 25 år lange flørting med Karen Helene M. Agdestein(?))
.
Jeg var der som vanlig på LND. Men før jeg gikk drakk jeg en 6-pakning med "Bare øl". Under måltidet presterte jeg å drikke 4 x 0,4 liter så totalt drakk jeg 4,6 liter øl før jeg gikk hjem...
.
Sjefen "T" var der og sannsynligvis lirte jeg av meg at "Et ektepar i Oslo tror at jeg er blant Norges klokeste"...
.
Første gang jeg så deg i 1993 tror jeg bestemt at jeg meldte "pippibo!" - som betyr at du egentlig er min...
"T" brukte som barn/ungdom "pippi!" - som betyr det samme: Har man meldt et ønske om eierskap - så nytter det ikke for andre å si "Eg beliter meg ikkje!".
.
Det ble etterhvert litt ubehagelig å føle at APs PST kikket meg over skulderen hver gang jeg "forlystet" meg - for å unngå prostataproblemer. I tillegg fryktet jeg at Trond Giske - som du kanskje kjente allerede på NHH - ville rotte seg sammen med APs PST for å sverte meg. Så jeg har sluttet å bruke mitt nettbrett og gått tilbake til vanlige blader...
.
Alle jeg så på var 18 år eller over. Min forkjærlighet for Japanske kvinner kan kanskje være litt problematisk da de ser ut som 16-åringer til de er nærmere 30 år - at de i tillegg har rollespill gjør ikke saken bedre...
Så for sikkerhets skyld sluttet jeg med internett - og bruker det enkleste enkle.
.
Valget på mandag står mellom "veg 98" eller flere brukte blader...
.
Som gift legger jeg selvfølgelig ifra meg alle ungkars særheter...
.
Kommer som vanlig på LND.
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...