tirsdag 3. juli 2018

53. ) "She Rescues Him Right Back."

.
53. ) "She Rescues Him Right Back."
.
(Tekstforbedring 14. Juli 2018.)
.
I mitt forsøk å forhindre at slu og manipulativt dyktige Trond Giske skal noen gang kunne manipulere seg inn på SMK, kom jeg i mitt forsøk i å få Haddy reddet i skade for å nevne at du kanskje trenger å bli reddet...
.
Men pengeløse og kjærlighetsløse meg fortapt i et land hvor jeg regner hver eneste dag som delvis bortkastet, trenger også å bli reddet.
.
Det du legger ut for meg i USA for å dekke kost og losji får du tilbake når vi blir betalt for vårt arbeid - det får du tilbake uten rente.
Det du gir meg ellers får du fortløpende tilbake - med varierende grad av rente...
.
Det blir litt sånn som i filmen "Pretty Woman":
"She Rescues Him Right Back."
.
Jeg var der som vanlig til L.N.D. men jeg er visst nå den eneste som får 50/50 så det gikk feil og jeg fikk to små i stedet. Feil eller ikke, boksen har fått plass ved siden av boksen fra den første gangen det skjedde en feil - eller "feil".
Dermed består "pynten" i mitt lille hybelrom av to røde bokser, 10 fotoalbum, 6 bøker, 2 Afrikanske byster av ungdommer - i eksotisk tre, 2 skinnvesker fra Marokko, sykkelhjelm, reise-vannfilter, kortbølgeradio, litt keramikk og endel rot...
.
De to Afrikanske bystene kjøpte en venn av meg i Cotonou i Benin. Han jobbet på en liten rusten oljeplattform i Benin bukten og lang-pendlet til Bergen. Jeg satt ved siden av han i taxien da han kjøpte de så da jeg kom tilbake til Bergen fikk jeg kjøpe de av han. Jeg reiste i 1985/86, stort sett alene, over land fra Bergen via bl.a. Cotonou til Noadibou før jeg tok fly til Las Palmas. Så skjedde Tsjernobyl så jeg ble en stund ekstra i Las Palmas.
.
Jeg har igjen begynt å gå på Fløyen og med knebandasjer og sitte stopp på toppen, går det fint. Slank er jeg også blitt...
Kommer som vanlig til L.N.D. - og nå har du vel ferie - i Cannes kanskje?
.
Bruddstykke fra politikerforaktmetoobarn.blogspot.no
.
"Om jeg er interessert i Haddy Nije?
Det er jeg ikke. Dessuten driver jeg på med mitt eget rednings-prosjekt i Oslo i en som jeg begynte å flørte med for nesten 25 år siden her i Berge ved NHH.
Ikke bare skal jeg forsøke å redde henne fra hennes ektemann - men jeg skal også forsøke å redde henne fra henne selv - hvis hennes mann har greid å påvirke henne i negativ retning...
.
Siden jeg ikke orker å bo i Norge og omgå naive og ubegrunnede Nasjonalt selvgode Nordmenn - flytter vi til USA for å jobbe for ikke fullt så naive men berettigede Nasjonalt selvgode Amerikanere - som et par-team som utspekulert gode "spin doctors" og som et par-team som tolker nasjonale og internasjonale problemer bedre og som kommer med fredeligere og mere kostnadseffektive multilayer løsninger.
- Og jeg tror ikke Haady Nije ville ha vært brukbar til noe slikt...
.
Min CV er forøvrig bl.a. erfaringene fra 92 land reist og 50 land krysset på sykkel utenfor Vest-Europa. Beregnet har jeg overnattet på rundt regnet 2.000 steder siden 1961 - forskjellig bygningskompleks i samme by teller med.
Hun er professor og med litt forskjellig eksperthjelp fra problem til problem har vi alt vi - og USA - trenger innen problemtolking og multilayer problemløsning..."
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...