lørdag 14. juli 2018

55.) Slik svarer jeg en UiO ansatt når jeg er full...

.
55.) Slik svarer jeg en UiO ansatt når jeg er full...
.
Beklager den litt alarmerende tittelen...
Torsdag kveld var jeg på vei til å drikke 3,4 liter øl da jeg oppdaget at en ansatt på UiO hadde kommet med en svært så kontroversiell artikkel om Trump.
- Nå lørdag har han fått 377 kommentarer.
Selv når jeg er full tenker jeg på deg - og på oss...
Vi skal jobbe for den til enhver tid sittende administrasjonen - og ikke Trump spesielt.
Jeg var der som vanlig og kommer tilbake til L.N.D. som vanlig.
.
Alle kommentarene - rundt 200 tilsammen - som jeg skriver på adressa.no og nrk.no/ytring og endel fra bt.no, aftenposten.no og aftenbladet.no har jeg flyttet over til den nye og 8. bloggen min
norgesviktigstevarsler.blogspot.no
- som går litt tregt å få ferdig...
.
.
https://www.nrk.no/ytring/impuls-trump-pa-tur-1.14121627
.
Åsmund Agdestein • for 2 dager siden
.
At Trump har et problem med NATO er delvis min skyld.
Mellom April 2014 og Januar 2016 skrev jeg, etter avtale med den Amerikanske Ambassaden i Bangkok, for Amerikansk Etterretning for å få NSA til å overvåke l.s. Jens Stoltenberg 24/7.
Søkbart: "10.) Written 2016.01.17. for CIA."
.
I tillegg til at jeg påpekte at Jens Stoltenberg er den største l.s. siden V.Q. påsto jeg at Angela Merkel blir presset av Vladimir Putin/FSB for noe de fant i gamle STASI papirer om henne. I tillegg blir Angela Merkel og andre NATO nasjons ledere presset av Vladimir Putin/FSB om trussel i kutt av Gazprom gass leveranser om de ikke gjør som Putin kommanderer - slik som å velge l.s. Jens Stoltenberg til den neste Generalsekretæren i NATO.
.
Forøvrig ønsker jeg å jobbe i USA - for Trump - med en professor i fra Oslo.
Min ErfaringsKompetanse CV er bl.a. 92 land reist og 50 land krysset på sykkel utenfor Vest-Europa - omtrent 90% alene. I tillegg har jeg overnattet på beregnet 2.000 steder siden 1961.
Vi blir da et par-team som oppdager problemer tidligere, som tolker problemer bedre - og som kommer med fredeligere og mere kostnadseffektive løsninger.
Utspekulert gode "Spin doctors" blir vi nok også - for ikke bare skal vi skape de vi jobber for om til "Guds gave til USA" - vi skal også skape motstanderene om til potensielle fengselskandidater...
Jeg har nå 8 blogger og jeg bruker både Jens og Trond til øving i negativ "Spin doctoring"...
2
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...