mandag 9. juli 2018

54.) Jeg bytter Statsborgerskap - hva med deg?

.
54.) Jeg bytter Statsborgerskap - hva med deg?
.
(Tekstforbedring 9. Juli 2018.)
.
Så snart vi får jobb skifter jeg Statsborgerskap - både fordi jeg ikke lengre ønsker å skamme meg over at jeg er Nordmann og kommer fra Norge - naivitetens og den ubegrunnede Nasjonale selvgodhetens hjemland - men også fordi jeg ønsker å bli oppfattet som "comitted". Hva med deg?
.
Jeg begynte forøvrig å skamme meg over å være Norsk Statsborger i September 2009 da jeg både oppdaget AP/DNBs Svindeltrekant DNM - OSE - NTM OG oppdaget at Statsminister Jens Stoltenberg brukte ulovlig velgermanipulasjon ved Stortingsvalget i September 2009 - for å "vinne" valget.
.
Det litt tragikomiske er at du... - men det bryr jeg meg ikke om og jeg trenger aldri å få høre sannheten heller. Jeg ser det som en stor fordel at du har evner jeg ikke har - og vice versa. Så lenge vi utfyller hverandre og forstår hverandres ideer og meninger - og hvor vi vil hen innen problemtolking og multilayer problemløsning.
.
.
På torsdag drakk jeg meg litt full og var som vanlig på YouTube og spilte kvinnelige pop og rock artister fra 70- 80- og 90-tallet. Og der foreslo YouTube at jeg liker Laura Branigan "Self control" - og ganske riktig det gjør jeg fremdeles. Den kom i April 1984 og i Singapore begynte den å bli stor - og innen jeg kom til Bali var den over alt. I Thailand var det "Yes" og "Owner of a lonely heart" over alt.
Selv om du har fått stempelet "gammeldags" nå, så var du vel ung og moderne på gymnaset - og hvilken gymnast kan vel unngå å like "Self control" låtens oppbygging mot sin orgasmiske start?
.
- Og nå når jeg skriver har jeg vel snart spilt den 10 ganger på rad...
- Savner du å være ung? Litt kanskje? Som jeg skrev tidligere kan jeg - med litt hjelp - gjøre deg ung igjen... Men IKKE så unge at vi ikke blir tatt seriøst...
.
Jeg kommer som vanlig til L.N.D.
Som oftest varer mine 1396 kroner i tre døgn - og så må jeg pante og låne og kjøpe på krita og selge ting jeg ikke trenger i fire døgn...
.
For å komme til "1.H" går jeg via "2.H" - som har skjult tellerverk.
På t.k. "XXX" har jeg alle slettede inkludert BTC og Hem. - unntatt "Devern" - som vel er et Oslo uttrykk. Tittelen passer forøvrig perfekt til meg også...
.
.
Jeg skrev noe tekst om Adel i et blogg innlegg om Moxnes og Rødt - og der passer jo ikke teksten inn - så jeg flytter den hit...
.
"Kun noen få av oss er etterkommere av Norsk Adel - og hvorfor Mowat fikk sin Adelstittel vet jeg ikke - men ut fra meg å dømme var det fordi han utførte en rekke Heltedåder... Han fikk barn med en ung og vakker tjenestepike - og de ble en av mine beregnet 100.000 forfedre - og nøyaktig like mange formødre...
.
Nå vil vel Moxnes og Rødt - og også Norges Kommunistiske Parti - påpeke at de vil starte en revolusjon hvis Norsk Adel gjeninnføres - hvor på jeg vil påpeke lattermildt at Norsk Adel bare skal lede Norge i en generasjon eller to før Norges befolkning har lært å være i stand til å ta vare på seg selv - og Demokratiet kan gjeninnføres.
.
Av frykt for at Norge i fremtiden skal få en President lik landssviker Jens Stoltenbergs kaliber - eller lik Trond Giske med sin seksuelle personlighetbrist - velger Adelen å beholde Kongehuset.
Regent pensjoneres ved fylte 70 år - og enkelte privilegier inndras slik som f.eks privilegiet "Å ha rett til å klå på malerier på f.eks Munch Museet".
.
Capice?
.
Men jeg ønsker egentlig "bare" å gifte meg og emigrere til USA med min kone og stebarn - langt vekk fra Norge og naive og ubegrunnede Nasjonalt selvgode Nordmenn. - Før jeg skifter Statsborgerskap - for så å aldri besøke Norge igjen..."
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...