onsdag 25. juli 2018

56.) Jeg slutter å snakke med sløve Nordmenn. Men jeg snakker jo med deg og dine barn - uansett...

.
56.) Jeg slutter å snakke med sløve Nordmenn. Men jeg snakker jo med deg og dine barn - uansett...
.
Beklager forsinkelsen...
I forrige uke var jeg på veg 98 mandag og på LND som vanlig.
Og jeg kommer igjen på LND som vanlig.
I dag var jeg en tur på Åsane Senter og gikk på den lokale P. for første gang.
Jeg var der klokken 13:57 og spurte om det var U. eid eller franchise og om de hadde LND. - Og så gikk jeg.
.
Hvor du bodde da du studerte og jobbet på NHH vet jeg jo ikke - men hvis du er kjent i Åsane bodde jeg i en høyblokk med min mor i Prestestien - noen hundre meter fra Åsane Senter - hver gang jeg var i Norge mellom November 1993 og November 2006.
Min far døde i Oktober 1993 - rett før de skulle flytte - og min mor døde i Oktober 2006. Det var arven etter NHH professorens storesøster som jeg tapte i Ola Mæle / Per Kverneland / Gerald Engstrøm investorsvindelen Repant AS / Microlux AB / Bevesys OY - som nå heter RVM.
.
Nå på mandag inviterte min 9 år eldre storebror meg på lunsj - men han viste tidlig tegn på irritabilitet så jeg styrte han vekk fra P. i sentrum. Så spurte han hva jeg skrev på i bloggene mine - og så kom jeg i skade for å si det og så ble han enda surere, snudde ryggen til meg - og gikk. Og der sto jeg igjen sulten - og betuttet...
.
Vår far var maskinsjef i utenriksfart og var i utlandet flere år om gangen frem til 1970. Når vi tre reiste til Bergen eller et annet sted pleide vår mor å komme med formaninger - hovedsakelig til min bror - om at han/vi ikke måtte blamere henne. På mandag forsto jeg endelig hva hun mente...
.
Jeg har gått lei av å snakke med barnslig naive og ubegrunnede nasjonalt selvgode Nordmenn - så jeg slutter å snakke med alle sløve Nordmenn. Ikke fordi det er verdiløst å snakke med Nordmenn - men fordi det har slik en sterkt negativ verdi. - Og som tidligere nevnt - jeg er Nordmann - gammel Adel til og med (gjennom Mowat og Baroniet i Rosendal).
.
Gift med deg snakker jeg jo selvfølgelig med deg og dine barn.
Når jeg forklarer noe muntlig forklarer jeg det dårligere enn når jeg forklarer det skriftlig. Derfor håper jeg at du tar alle muntlige forklaringer - mens jeg stiller meg bak deg sniffer inn litt hår lukt - og kommer med et stille brunstig grynt - som bare du kan høre...
.
Får du venner på besøk fra Norge til L.V. - og de er blant de i Oslo som jeg regner som "riff-raff" - så håper jeg at de ikke bor hos oss. Men hvis du insisterer unngår jeg krangel ved å sykle ut for å overnatte i halv-ørkenen eller på et billig motell...
.
Så må du huske på å gå i Narvesen og kjøpe bladet "Transformation" - fra meg til Ola Mæle. Jeg vil jo ikke at han skal krepere av prostataproblemer FØR jeg har saksøkt Ola Mæle, Per Kverneland og Gerald Engstrøm for "tort og svie"...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...