tirsdag 3. april 2018

Kommer V./L. 5. 17:00. Var 24., 28. og 31.

.
Kommer V./L. 5. 17:00. Var 24., 28. og 31.
.
Jeg var i min lokale den 28. i 17:00 tiden.
.
Jeg var i sentrum både lørdag formiddag den 24. og lørdag ettermiddag den 31.
Begge dagene betalte jeg kontant for det var ikke dekning på konto...
.
Da jeg gikk ut lørdag den 31. var det en forholdsvis høy mann som sa noe til meg - og som jeg ikke hørte. Siden jeg kom uannonsert regnet jeg med at det ikke var en personlig beskjed slik at jeg ikke spurte hva han hadde sagt.
Blir det gitt en personlig beskjed til meg må vedkommende forsikre seg om at jeg hører etter...
.
Kommer nå den 5. klokken 17:00 - til nesten hemmelig sted.
For et par måneder siden var det noen der som så rart på meg og som så ut som om de var fra PST eller de jeg aldri skriver om...
.
Teksten i alle HO trådene mine har blitt slettet, men titlene står der fremdeles.
Tellerverket virker i noen av trådene og på "1. Hazy" bare går og går tellerverket. Forleden dag sto tellerverket på 666 så jeg hjalp det opp i 667 i tilfelle noen er overtroisk...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...