torsdag 12. april 2018

Kommer den 19. Var nå den 12. Går muligens tur på "gjengrodde stier" i morgen...

.
Kommer den 19. Var nå den 12. Går muligens tur på "gjengrodde stier" i morgen...
.
Kom i dag 17:30 til det vanlige måltidet.
Kommer samme sted den 19. klokken 17:00.
.
I morgen skal det visstnok bli 18 grader her i Bergen og da er det tid for vår-tur.
All skrivingen forleden dag om min barndom og ungdom ga meg lyst til å gå på "gjengrodde stier".
Enten går jeg i min eneste hele bukse som vel kan kalles klovnebukse eller så går jeg i den buksen som er revnet og som vel snart kan kalles blotter-bukse...
Er det ikke et foto på nettet av deg i blotter-frakk?
.
Fikk i dag mail fra han i Thailand som jeg i 2015 utnevnte til min beste Norske venn siden gymnaset og som jeg siden August 2017 har trodd er Trond Giske sitt søskenbarn. Jeg skrev tilbake men jeg skrev ikke at jeg hadde skrevet "230.)" men jeg skrev at jeg uansett hva, fremdeles regner han som min beste Norske venn siden gymnaset.
- Og så skrev jeg at jeg håper at "hun jeg har flørtet med siden 1993" skal overta den plassen som min beste Norske venn siden gymnaset - og aller helst bli min beste Norske venn noensinne og dermed konkurrere ut Erna Solberg sitt 16 dager yngre Åstveit søskenbarn - men det blir vel kanskje litt for mye å håpe på?
.
Før var det at alle hadde et søskenbarn på Gjøvik.
Nå har tilsynelatende alle et søskenbarn med makt...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...