torsdag 5. april 2018

Ikke dekning på konto den 5. Kommer igjen den 12. April. + Kanskje uannonserte besøk...

.
Ikke dekning på konto den 5. Kommer igjen den 12. April. + Kanskje uannonserte besøk...
.
Inn og i kassen 17:25 men det var ikke kommet inn penger på konto i dag så jeg måtte pengeløs - og skrubbsulten - gå...
.
Jeg går ut fra at det er AP som saboterer for meg gjennom den AP okkuperte korrupte og kriminelle Statsbanken DNB...
DNB er bindeleddet mellom NAV Årstad og min bank Sparebanken Vest.
.
Jeg kommer tilbake til samme sted og samme tid om en uke.
.
Grunnen til at jeg de gangene jeg var i Norge mellom høsten 1993 og høsten 2001 nøyde meg med å se lengselfullt og drømmende på deg + berøre deg tilsynelatende tilfeldig i bassenget i Stemmemyren Svømmehall ved NHH, var fordi du representerte det jeg fryktet aller mest - å måtte bo i Norge...
.
Hvis du var på jakt etter det beste DNA'et tilgjengelig og du nå lurer på hvorfor du ikke viste interesse for høye mørke meg, så var det sannsynligvis fordi jeg har et arr som krysser min brystkasse. - Og som nok gjorde at du så etter et bedre DNA andre steder...
.
Min NHH professor onkel påsto at han hadde det samme som meg noe som uoperert ville gjort han fort kortpustet. Jeg kan ikke huske at han ble fort kortpustet - men det kan kanskje du?
.
Jeg er temmelig sikker på at jeg har en 1997 født datter i Thailand - og at hennes DNA stjelende mor truet alle med bank hvis de sa noe til meg. Det er svært sjeldent at jentebarn får denne skavanken og uansett så pleier barn fra to raser å få det aller beste fra begge foreldre...
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...