søndag 10. juni 2018

49.) "You complete me!" - Tvillingsjeler er for narsissistisk innavl...

.
49.) "You complete me!" - Tvillingsjeler er for narsissistisk innavl...
.
Vi passer utmerket godt både som ektepar og som et par team med avanserte problemtolkere og problemløsere og som utspekulert gode "Spin doctors".
- Ikke fordi vi tenker likt men fordi vi er litt ulike og tenker litt forskjellig - men samtidig vet hvor hverandres tanker og ideer kommer ifra - og hvor vi vil hen med våre tanke og ideer. Derfor utfyller vi hverandre - og så kan tvillingsjelene drive sitt narsissistiske innavl for seg selv...
.
For noen dager siden gikk jeg opp og ned på Fløyen uten å ta min vanlige sittepause på toppen - så pga såre knær har jeg hatt noen dager uten trimming - og slanking... Men snart tar jeg en ny tur.
.
Den tredje prostataprøven var tydeligvis OK for jeg har ikke fått SMS om at time hos spesialist er blitt bestilt. Nå kan jeg på egen hånd unngå problemer - og så kan jeg håpe på at det fremdeles er noe som regnes som "ekteskapelige plikter"... Siden jeg var både til tannlege og fikk intravenøst i Thailand har jeg tatt H. test og alt er OK.
.
.
Hver gang dere benytter Dagbladet så tror jeg dere prøver å oppnå noe.
På torsdag sto det "blid og imøtekommende som alltid". Fredag forsvant en seilbåt kaptein i 70-årene i nærheten av Drøbak.
Det er jo selvfølgelig ikke han - men hvis han ønsker det så kan han jo delegere det meste av avgjørelsene i sitt imperium slik at han kan styre det hele fra L.V.
Så slipper jeg å til stadighet ha han på telefonen fra Norge masende om kjøre-restriksjoner og kjæreste-restriksjoner...
Blir han for plagsom kan jeg jo få en "restraining order"...
.
Jeg var der t. og kommer på L.N.D. på t.
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...