søndag 3. juni 2018

48.) Slik er jeg etter 3,4 liter øl...

.
48.) Slik er jeg etter 3,4 liter øl...
.
Jeg var der både mandag og på t. På t. feiret jeg ett eller annet og drakk 6 halvlitere med Seidel øl (22,50) før jeg gikk og spiste L.N.D.
Etter ytterligere 0,4 liter øl sa jeg noe sånt som dette til sjefen:
"Jeg prøver å bli gift med en jeg har flørtet med i nærmere 25 år."
Hvor på sjefen sa: "I Thailand?" Før jeg sa oppgitt: "Nei! I Norge!"
.
Jeg var hos min fastlege om formiddagen så hvis skjorteermene var blitt dratt for langt opp viste de to bomullsdotter etter to forsøk fra sykepleieren for å få blod til en ny prostataprøve. Den første prøven var for høy, den andre bedre og den tredje avgjør om jeg må undersøkes eller ikke - og eventuelt begynne med Avodart.
.
Da jeg for nesten ti år siden begynte å skrive om din mann ble jeg ofte spurt på HegnarOnline hva jeg "gikk på"... - Da gikk jeg ikke på noe men nå går jeg på 20 mg Furix vanndrivende og 108 mg Niacin/Nicotinamide/B3 - som jeg finner beroligende...
.
Fram til og med mandag flørtet du men da du ikke flørtet med meg på tirsdag og onsdag ble jeg urolig...
.
Forleden dag tjente jeg forøvrig vel 180 kroner på panting - og det er bra - selv om det gjør meg forlegen...
.
Jeg kommer tilbake til L.N.D. på t.
.
.
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no

. 72.) TOC / Innholdsfortegnelse PolitikerforaktMeTooBarn.blogspot.no . Denne bloggen gjelder det moralske og seksuelle forfallet blant Norg...